Nevíte, jak dosáhnout svého cíle? Zkuste hypnózu

Možná, že znáte ten pocit, kdy se již dlouho snažíte o něco, co je pro Vás důležité, ale čím více to chcete, tím je těžší toho dosáhnout. Jakékoliv přijatelné řešení je zkušeností, při které zjistíte, že všechno je důležitější. Je to proto, že máme přirozenou tendenci se vracet do komfortní a bezpečné zóny, ve které jsou zásadní naše přesvědčení vybudovaná na základě zkušeností v minulosti. Co však může vytvořit změnu, je nové přesvědčení, což napomáhá k rozšíření komfortní zóny a především k dosažení Vašeho cíle. A získat nové přesvědčení je možné díky zkušenosti v hypnóze. Aby taková zkušenost mohla skutečně nastat, je třeba dozvědět se o hypnóze něco víc.

Hypnóza není něco, co nás zbavuje našeho vědomí a schopnosti soustředit se. Věděli jste, že ve stavu hypnózy jste několikrát za den? Například když řídíte auto, vynakládáte pozornost na objekty a na způsob řízení, ale nežádoucí podněty jdou stranou. Dalším příkladem je, když hrajete videohry. Jako hráč můžete zažít tzv. deformaci času ‒ pocit několikahodinového hraní ve skutečnosti vnímáte jako pár minut. Zkreslení vnímání času se stává, když například čtete knihy, což je také stav hypnózy.

Studie dokumentují, že v hypnóze je stimulovaná pravá hemisféra mozku. Pravá hemisféra kontroluje představivost a kreativitu. Výzkumy založené na měření pomocí EEG ukázaly, že během hypnózy je většina lidí vzhůru.

Hypnóza je hluboce uvolněný stav, proto s tím většina lidí nemá problém.

Možná, že si teď pokládáte otázku, co je možné léčit hypnózou. Nejprve je třeba vysvětlit, že hypnoterapie, jejímž nástrojem je hypnóza, je doplňkovou metodou a nikoliv alternativní. Proto je zapotřebí v mnoha případech lékařské asistence. Týká se to například oblastí, jako jsou panické záchvaty, poruchy příjmu potravy, syndrom dráždivého tračníku, tinnitus, koktání nebo zvládání bolesti. Někdy je třeba lékařské doporučení a to závisí na individuální konzultaci, například v oblastech, jako jsou deprese, úzkosti, poruchy spánku, hubnutí, chronický únavový syndrom nebo nadměrné pití alkoholu či drogové závislosti. Dále pak odvykání kouření, které se konzultuje s lékařem v případě, že existuje nikotinová závislost, kde je užitečné předepsat příslušné léky.

Ohlasy

Získala jsem nové poznatky a AHA momenty na každém sezení, které mi pomohly udělat okamžité pokroky a pomohly mi jít dál rychleji. Sezení mi pomohlo se podívat na situaci v mém životě jinak. Jsem za to velmi vděčná, určitě to je pro mě velký posun.

Maria

Moje sezení mindfulness terapie s Jakubem změnilo můj pohled na život k lepšímu. Cítil jsem, že jsem schopen zvládat situace. Terapie byla celostním pohledem na různé životní aspekty. Dýchání, stres, prezentační dovednosti a hypnóza byly všechny zahrnuty. Můžu upřímně říci, že se cítím mnohem pozitivněji ve svém životě, a uvědomuji si, jak negativní dopad měl stres.

Jason

Práce s Jakubem v uplynulém roce mi pomohla k dosažení pozitivních změn v mé životní cestě. Mohu říci, že jsem se prostřednictvím našich setkání cítila mnohem více pod kontrolou a bezpečně sama v sobě, zároveň se kvalita mého života značně zlepšila. Jakubův pozitivní a klidný přístup vytváří bezpečné prostředí, které pomáhá  pracovat s emocionálními problémy. Jeho schopnost najít jasnost ve slovech mi pomohla nalézt autentickou cestu k mé povaze. Jsem ráda, že ho mohu doporučit každému, kdo potřebuje trochu poradenství ve svém životě.

Flo

Pokud chcete zažít hypnózu, rezervujte si on-line desetiminutovou konzultaci přes Skype zdarma na http://bookings.ihypnosis.org.uk (stránky jsou v anglickém jazyce), nebo si domluvte sezení na 272 047 700.

Comments are closed.